HTML

szikra

"Csak egyetlen örömforrásban reménykedhetünk: az emberi kapcsolatokban." Antoine de Saint-Exupéry

Friss topikok

Linkblog

2023.09.20. 10:39 Chille

ősenergia

volt egy osztálytársam, hívjuk B.-nek. B. egy érzékeny, zavart srác volt a gimiben, zűrös családi háttérrel. senki nem barátkozott vele, én igen, talán pont ezért.

B. részt vett egy több napos Reiki táborban. amikor visszajött, elmesélte, hogy megtanulták az univerzum energiáit a saját céljaikra használni. elkérte a szemüvegemet, megfogdosta, fehér energiát vezetett belé. megkérdezte, hogy jobban látok-e vele. hát, nem éreztem változást. elmesélte, hogy egy hosszabb tisztítókúrába kezdett, ahol kiszorítja magából a fekete, negatív energiákat, amik a mellkasa közepén távoznak. én elég szkeptikus voltam ezekkel kapcsolatban.

de B. hamarosan meggyőzött.

kémia órán ültünk egymás mellett. B. feje elkezdett hátra-hátra bucskázni. először csak kicsit, mintha a tábla tetején látna valami érdekeset, majd egyre jobban. B. küzdött, izzadt, megfeszült, majd a feje lassan az iskolaszék támlája felett hátragörbülve a hátsó padon koppant. igyekeztem visszasegíteni, de iszonyatos erő taszította. 

kínunkban lefektettük a földre, kinyújtóztattuk. a tanárnő teljes sokkban volt, sírt. hívtam a portáról a mentőket. a mentősök kiröhögték B.-t, felültették, de ahogy elengedték B. ültéből visszacsapódott a padlóra, betörte a fejét.

bevitték a zártosztályra. többször meglátogattam, én ismerősként jártam akkor már az intézményben. rajzoltatták, B. rajzai egy óvodás szintjén voltak, kielemezték a kisházat, napocskát, színezést, térkitöltést.

jópár hét után édesanyja könyörgésére visszavették a suliba, jó tanuló volt, szép eredménnyel érettségizett.

remélem jól van.

6581834-reiki-energie-logo-reiki-heilung-esoterik-vektor.jpg

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szikra.blog.hu/api/trackback/id/tr3318218181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása